12 Kasım 2015 Perşembe

Sonbahar Modası / NEW DESİGN






































2015-2016 Sonbahar - Kış defilelerini gün boyu izledim ve aklımda çok güzel tasarımlar canlandı , hepsini teker teker kağıda dökmeye başladım . Bu tasarımım da bu sonbahar modasının özeti diyebilirim . Kullandığım malzemeler ; 
PRO MARKER , TOUCH MARKER , FABER CASTELL 
Tasarımı hazırlama süresi : 1 Saat 35 dakika 

Tasarımları nasıl yapıyorum , neden bu kadar uzun sürüyor ?

Tasarımları özenle yaptığım , aklımdaki şeyleri derlediğim , bilmediğim şeyleri öğrenip denediğim , tonlamalara ve renk uyumuna ve silüetin duruşuna yani tasarımın temellerine fazla dikkat gösterdiğim için zaman alıyor . Daha uzun süre harcadığım da oldu , hatta günler boyu uğraştığım tasarımlar da oldu . Ama inanın , ne kadar uzun süre , o kadar özen , o kadar yeni bilgi ve  o kadar güzel tasarım demektir. Tasarımı hemen yapıp bitirmek istemeyin , özenle vücut ölçülerinden başlayıp , silüetin duruşunu ayarlayıp , aklınızdakileri derleyip toplayıp , yapamadığınız veya yapamayacağınızı düşündüğünüz bir şeyi öğrenip , kağıda döktükten sonra , renk uyumuna karar verip ,hangi malzemeleri kullanacağınıza karar verip , tasarımı renklendirmeye başlayabilirsiniz , tek bir kalemle bir çok ton , gölgelendirme yapabilirsiniz . 
*  İPUCU 1 : Tasarımda gölgenin geldiği yerleri ve bitiş noktalarını her zaman herhangi bir rengin en koyu tonuyla boyayın . ( Tasarım maviyse , lacivert , yeşilse koyu yeşil ) 
* İPUCU 2 : Farklı renk tonlarına sahip değilseniz , örneğin pembe renkle renklendirdiğiniz bir tasarımın gölge ve bitiş yerlerine pembeyi bastırarak koyu renk verebilirsiniz , geri kalan yerleri daha yumuşak boyayarak daha gerçekçi tasarımlar oluşturabilirsiniz . 

TASARIMDAKİ KÜRKÜ NASIL YAPTIM ?


Aşağıdaki görseldeki gibi minik minik sanki çimen çizermiş gibi kırçıllar oluşturdum . Sonra bütün kürkü pembenin en açık tonuna boyadım , kürkün üstündeki kırçılları pembenin tonlarından morun tonlarına kadar farklı farklı boyadım . 




How to draw fur in fashion sketches step by step tutorial

Jartiyerdeki rengi elde edebilmek için , ten rengiyle griyi üst üste boyadım ve yumuşak bir şekilde boyayıp , tonlamaya özellikle dikkat ettim. Aşağıdaki görselde daha detaylı anlayabilirsiniz ; 




Moda eskizleri için adım öğretici çoraplar adım çizmek için


Tasarımla ilgili veya herhangi bir sorunuz olursa yorum bırakmayı unutmayın !
Kendinize iyi bakın :)





                                                       


                                                             TUANASERBEST


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder