19 Aralık 2015 Cumartesi

YAKA ŞEKİLLERİ

Herkese merhaba !
Tasarımları özel kılan şeylerden biri de gerçekliktir . Gerçekte insan üzerinde nasıl duracaksa figür üstünde de öyle çizip öyle tasarlamak çok önemlidir . Bu çizimlerinde 3 tane yaka şekli örneği çizdim .  Kapalı yaka  , boğazlı ve açık yaka . Yaka kısımlarındaki kırışıklıklara dikkat ederseniz , gerçeklilik ve özellik kattığını anlayacaksınız . Onlar olmasa tasarımlar çok basit durabilirlerdi ama en ufak ayrıntı bile tasarımı mükemmelleştirebiliyor . Zaten ne kadar ufak ayrıntılar çoğalırsa ve bu ayrıntılara dikkat etmezsek ufak ayrıntılardan büyük kusurlar ortaya çıkacaktır . Tasarımızı özelleştirmek ve güzelleştirmek için önemli tüyolardan birini bu yazımda sizlere göstermiş oldum !
Bu teknikle de tasarladıklarınızı bana instagramdan  dm yoluyla bana iletebilirsiniz ve ben de tasarımlarınızı sitemin sizden gelenler  kısmında paylaşabilirim !

                                                            Sevgilerle ..
                                                       TUANASERBEST

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder