19 Aralık 2015 Cumartesi

GÜNÜN TASARIMI #4 ( YENİ TASARIM )

Öyle tasarımlar olur ki bazen saatlerini bazen günlerini bazen haftalarını bazen de aylarını alır , benim henüz aylarımı almasalar da haftalarımı alan tasarımlar oldu . Bu tasarım ise günlerimi aldı . Aslında bir günde yapabileceğim bir tasarımdı ama malesef sınırlı vaktimi tasarımlara ayırabiliyorum sınavlarımdan dolayı . Aralıksız ders çalışırken yarım saat arada dinlenmek yerine tasarım yapıyorum , aslında tasarım yaparken de dinleniyorum , huzur buluyorum o ayrı mesele :) Herneyse fark ettiyseniz bu aralar tasarımlarımda farklı farklı desenlere yer veriyorum . Bu kışın modasında ön planda desenler var çünkü . Bu tasarımda altın sarısı ve siyah ve beyaz posca kullandım , ten rengi için pro marker kullandım . Henüz tamamlanmamış bir tasarım , tamamladığımda son halini paylaşacağım !


Bana instagramdan buraya tıklayarak ulaşabilrsiniz .
GÖRÜŞMEK ÜZERE
TUANASERBEST 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder