22 Ağustos 2014 Cuma

Sonbahar koleksiyonuma hazırlık / Autumn collection / Fashion İllustration

Herkese merhaba !
Moda-tasarım ile ilgili yazılarımı çoğaltacağımı söylemiştim , hatta aklımdan sadece Fashion Blogger olmak geçmişti ama diğer kategorilere de fazlasıyla ilgili olduğundan bırakmak istemedim . Yani bloga aynı şekilde devam ! ♥ Bir de bu aralar yorumlar da gelmeye başladı , gerçekten beni mutlu ediyorsunuz :)
Bu aralar Sonbahar-Kış koleksiyonuma adım atmaya başladım , bu sonbahar - kış da nelerin ön plana çıkacağı hakkında bir kaç tahminim var aslında , ama kesinleştirdiğimde sizlerle paylaşacağım .
Sonbahar koleksiyonumun hepsini yayınlamak istemiyorum , ama bir kaçını sizlerle paylaşma gereği duydum ♥ Daha çok abiye tarzı çizdim , yani tam olarak sonbahar-kış sokak modası değil de özel günler için tasarladım . Sokak modasını ayrı post da yayınlayacağım .



Bu aralar kadifeye takmış durumdayım , sanki kadifeler kışı temsil ediyor .
Bu yüzden çoğu tasarımımda kadife kumaşa yer verdim . Ama emin değilim , kumaşlara sonradan karar veriyorum . Yukarıda gördüğünüz tasarım kırmızı değil de bordomsu bir renk aslında , ama fotoğrafta böyle çıktı . Bel kısmında ve bilek kısmında gördüğünüz altın sarısı detayları buğday dan ilham alarak yaptım . Pek benzemese de güzel bir efekt verdi tasarıma . Zaten kırmızı tonlarıyla altın buluşunca tasarım ben burdayııım ! diyor :) Tasarımlarımda renkleri çok karıştırmayı sevmiyorum . Bu yüzden 2 renk kullandım . Kullanılan boyalar Pro marker , touch marker ve Bic .


Bu tasarımımı pek yayınlamak istemedim açıkçası . Renk uyumsuzluğu gerçekleştirmişim bence . Bic laciverti kuruyunca mora dönüştürdü , ama her ne olursa olsun ne lacivert ne mor altın sarısıyla yakışmıyor . Bu tasarımı başka bir renkle deneyeceğim . Bu haliyle bu tasarımın en güzel bölümü arkasındaki tülüü :)


Ve işte kare detaylarıyla 2 adeet kadife elbise :) Deneyeyim dedim , ama beğenmedim yineee. Bunlar arada bir karaladığım çizimlerim sadece. Bunları Eskiz defterime çizmeliyim , baakıın aksattım :)


Yazıma street fashion ile son vermek istedim :) ceketin içindeki bluzu beyaz / süt mavi tonları düşünün , Bir anlık dalgınlıkla yanlış boyadım , bu yüzden bunu  da tekrar çizeceğim .

Sizi çooook seviyorum , yorumlarınızı eksik etmeyin , takip etmeyi unutmayın vee anlık gönderilerim için bana instagramdan ( tuanaserbest) ulaşabilirsiniz

Yeni yazımda görüşmek dileğiyle ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder